2015. szeptember 13., vasárnap

Kedvenc képeim, avagy amitől mindig jobb kedvem lesz

Mindenkinek van rossz napja, és ilyenkor remekül jön egy-két dolog, ami feldob. Nekem például van egy csomó képem, amiket szeretek nézegetni, és mindig elmosolyodom rajtuk. Gondoltam megosztom veletek is, hátha akad olyan, ami tetszik :)

Szerintem én is ezt látnám abban a bizonyos tükörben... :D

Szeretem a biteket.
Kedvenc (ill. egyik kedvenc) trióm, Johnny Depp, Tim Burton és Helena Bonham Carter, szóval abszolút tökéletes... :D

Csupa kedvenc színészeimmel :3

Ismerős helyzet... :D

Megszállott? Én? Dehogy is...

Pontosan. Köszönöm.

Valami nem stimmel :D

Arra mindig van idő.

Annyi ilyen kép van, és mindet imádom :D

Valahogy úgy... :D

Hát ebben is van valami.

Egyik kedvenc téma.

Végül is igaza van :D

Kedvencek között is kedvenc, mert barátnőm 1D fan, én meg utálom, de ő meg a Gyűrűk Urát nem bírja... :D Visszavágtam című kép.

Szimplán csak tetszik. ^^

Igen, az Alkonyatot sem szeretem :D

Ez a kép pedig leírja az életem

Középfölde :D

Mi jut eszembe erről minden alkalommal? Persze ez szándékos. Amikor is Orlando Bloom behúzott Justin Biebernek :D

Öhm... Nagyjából. Kicsit :D

A Nemo volt az egyik kedvenc mesém.

Mind tudjuk :D

Boromir...?

Az a pillanat :D

Az az arc :3 :D

Nekem is van. Komolyan.

Szeretem a szóvicceket.

Mondtam én.

Pontos ábrázolás :D

Bocsi :D

Szólítottak!! :D

Öhm... No comment is a comment, oké?

Na ja :D

A macska feje mindent elmond :D

Látni akarta a tengert! :D

Fárasztás ezerrel.

A reakció.

Utálom azt a csajt XD

Megint csak ez

Martin Freeman megszokott mozdulata megvan.

Miért nem így van a reklám?

Drámakirálynő :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése