2015. augusztus 24., hétfő

#2 Órarendek

Mivel az órarendek sokaknak tetszettek, és ebből soha nem lehet elég, most én is hoztam egy adagot. Itt olyanok vannak, amiket én szeretek, és tudom, hogy nem lehetek vele egyedül, de hozzászólásban kérhettek még akármilyet, akár komplett kép url címét is írhatjátok, hogy az legyen (ha lehet, ne legyen túl pici a kép). Képek és alapok a Google-ról, meg én is végeztem itten mindenféle munkálatokat.
Érdekes, nem ám az elkészítés haladja meg a képességeimet. Neeem. A feltöltés bloggerbe. Amikor feltöltés közben hatszor elmegy az internet, és imádkozni kell a routernek, hogy légyszike, csinálj már nekem Wi-Fit. Hát nagy nehezen csinált. Bosszóállók, HP, LotR, TH, THG, PotC, Sherlock, egyenlőre. Kérjetek hát nyugodtan, és dobjuk fel a sulit, amennyire lehet! :D





























Kérésre:


4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nekem esetleg tudnál egyet csinálni? És ha igen, lehet úgy, hogy a kép is látszódjon? Bocsi, az ilyenekhez elég hülye vagyok! :)
    http://telesport.cms.mtv.hu/wp-content/uploads/sites/10/2015/06/151469-frd-budapest.jpg
    Virtuális ölelés: Florance C. Evans :)

    VálaszTörlés
  2. Jujj, nagyon szépen köszönöm! :D Az eddigi legszebb órarendem! :)
    Még az előzőnél is nagyobb virtuális ölelés! :)

    VálaszTörlés