2015. augusztus 21., péntek

#1 Gyors kritika - Folyami ár

A képre kattintva eljuthattok a blogra.

Mindenkinek, aki elolvassa ezt a bejegyzést: Csak a saját véleményemet mondom el, ami lehet akkor negatív, de lehet akár pozitív is. Ne vedd sértésnek, ha valami nekem nem tetszik, nem az a szándékom, hogy téged, vagy a munkádat leszóljam!



Első benyomás: Az első benyomásom az volt, hogy nagy. Nekem széles e képernyőm, így tökéletesen belefér, de gondolni kell azokra is, akiknek kisebb a képernyője és nem fél rá teljes egészében a blogod, így húzogatnia kell, ha tórendesen meg akarja nézni. A színvilág nekem túl sötét, de erre majd  részletesebben is kifogok térni.


Oldalsáv/modulok: Itt látható a legjobban a blog mérete. Az oldalsáv túl nagy.
    ○ "Tetszik a blog?" - modul: Lejjebb kéne tenni, mert az embereknek előbb meg kell ismerkedniük a bloggal, csak utána tudják eldönteni, hogy tetszik-e nekik, vagy sem.
   ○ "Ki a kedvenc szereplőd?" - modul: Szerintem ez még így a történet elején felesleges. Még annyira nem lehet ismerni a szereplőket, azért nem lehet eldönteni, hogy ki a kedvencük. Nem azt mondom hogy töröld ki, csak rakd a blog aljára.
    ○ Tartalom: Ismét azzal jövök, hogy nagy, ezenkívül nagyon tetszik. Azonban, amikor lejjebb akartam görgetni, hogy elolvassam a teljes 'Tartalmat', eltűnt, és csak nagy nehézségek árán tudtam, megnézni.
    ○ Menü: Ez viszont tényleg tetszik, ráadásul egyedi, ugyanis én még nem találkoztam ilyennel. Viszont ezzel is van egy igazán pici bajom. Vannak olyan képek benne, amik kilógnak az oldalsávból, arra kéne figyelni. Lehet, hogy én maximalista vagyok, de úgy szebben nézne ki.
+ Én raknék még be egy Chat modult (nem a menübe, hanem külön, mert úgy egyszerűbb lenne oda írni, és neked se kéne mindig átmenni arra az oldalra, ha meg akarod nézni, hogy írt-e valaki), valamint egy információ modult, ahova betudnád írni, hogy milyen műfajú a történet, milyen figyelmeztetés (halál, erőszak stb.) vonatkozik erre a blogra, és a többi.
10/5


Fejléc: Kicsi, és sötét, így elveszik a nagy oldalsáv mellett. Nekem úgy tűnik, hogy mintha pár képet rávágtál volna egy sima alapra, húztál volna rá egy vonalat vagy esetleg kockát, csak hogy más szín is legyen benne. A kék alapötlet nagyon tetszik, viszont ez a szürke szerintem nem kéne rá, mert rontja az összhatást. Ráadásul egy kicsit homályos, ami nem akkora baj, de nekem jobban tetszene, hogy ha tisztább legyen.
10/5


Egyéb: A kurzor ízléses, az tetszik. Tetszik a háttér szín is, a kék és a bordó jól mutatnak együtt. A fejezeteknél előny a "nagyság", ami a modulnál hátrány. A többi kép, mármint ami a fejezeteknél van, azok igazán tetszenek. Itt is azzal jövök, hogy ami a fejlécnél hátrány, az itt nagyon is jól mutat.
10/10


Remélem egy részletes és kielégítő véleményt írtam, amivel nem bántottalak meg, ugyanis nem ez volt a célom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése