2015. augusztus 15., szombat

Filmes Tag

Ha már filmek, akkor miért ne. Mostanában sokat nézek, a kedvenceimet meg sokszor, úgyhogy amikor megláttam ezt, elkapott az ihlet. Alapjaiban véve nem vagyok oda a tag-ekért, de valami azt súgta, hogy ezt töltsd ki, élvezni fogod. Úgyhogy akkor lássuk azt a medvét. Ha gondoljátok, ti is töltsétek ki, innen loptam: ##


1. Kedvenc filmed?
Nagyon sok van, nem tudnék egyet kiemelni. De most mondjuk, hogy jelen helyzetemben A Gyűrűk Ura - A Gyűrű Szövetsége. De imádom a Harry Potter sorozatot, A Karib-tenger kalózait és A hobbitot.

2. A kedvenc meséd?
Így nevel a sárkányodat. Imádom, nagyon aranyos mese, van mondanivalója, vannak benne aranyos poénok, és szeretem a sárkányokat, Fogatlan a kedvencem.

3. Az első mese/film amit láttál?
A fél gyerekkorom azzal telt, hogy a Kockás fülű nyulat néztem, és ez volt az első. Ha nem sorozat-félére gondolunk, akkor viszont Jégkorszak. A mai napi nagyon szeretem, és kicsinek úgy mondtam, hogy Szagejtó. 

4. Egy film, ami mindig megnevettet:
Hát, sok ilyen van, de mondjuk, hogy Kavarás. De az egész Karib-tenger széria ilyen, na meg a Másnaposok és hasonlók. 

5. Egy film, amitől sírni tudsz?
Gilbert Grape. De ha olyan a hangulatom, akkor sok ilyen film van, például a Harry Potter és a Halál Ereklyéi második része, annak a végén is szoktam, néha. 

6. Egy film, amit sosem unnál meg?
A Gyűrűk Ura trilógia. Soha, semmiképp. Már egy csomószor láttam, és ha most valaki azt mondja, hogy megy a tévében, elhajítok mindent, ami a kezemben van, és nézem. 

7. Egy film, amit utálsz:
A zongorista. Soha többet nem nézem meg, akkor se, ha pisztolyt tartanak a fejemhez. Suliban nézették meg velünk, a felét csukott szemmel hallgattam, és fél évig nem aludtam tőle. Nem bírom a holokauszt filmeket, ezt meg különösen nem. De a Twilight filmeket se nézem meg többet, az is biztos.

8. Egy film, ami valamilyen emlékhez köt:
Holnapolisz. A gimis osztályommal az első találkozásom volt, amikor beültünk erre a filmre. Én alapból ritkán megyek moziba (pénz), és nem is nagyon szeretem, ráadásul a film is rossz volt. 

10. Egy film, amiről valaki az eszedbe jut:
Üvegtigris, és a fejemben összekötődik apukámmal, mert ezt csak vele néztem eddig, senki mással. Valahogy így alakult. 

11. A kedvenc sorozatod?
Nem tudom rávenni magam, hogy megnézzek egy sorozatot. Láttam párat (ha nem is végig), de nincs kedvencem. Volt, ami tetszett, és nem tudom, miért nem nézek, de tervben van :D 

12. Egy film, aminek legszívesebben a főhőse lennél:
Karib-tenger kalózai, ha muszáj mondani valamit. :D Bírom a tengert, a hajókat és a kalandot.

13. Egy film, amin megijedtél:
Horrort nem nézek, semmiképpen, szóval nem igazán van ilyen. A zongoristán sem megijedtem, csak mély nyomokat hagyott. Persze vannak filmekben olyan jelenetek, amik kicsit felgyorsították a szívverésem, de ilyen sokban van.

14. Film, amin elgondolkodtál?
Minden filmen gondolkodok, ami ad gondolkodni-valót. Szóval ez nálam gyakori, nincs olyan eset, amit kiemelnék. 

15. Film, amiben a kedvenc színészed/színésznőd játszik:
Nagyon sok kedvencem van, és ha most elkezdem sorolni, lemegy a nap. De mondjuk a Karib-tenger kalózai, mert Johnny Depp és Orlando Bloom nagy kedvencem, vagy Vasember, mert Robert Downey Jr.-t is imádom. És milyen szerencse, hogy Helena Boham Carter és Johnny Depp szeret együtt játszani... :D 

16. Az utolsó film, amit láttál:
Matrix, tegnap láttam. Kedvenc nem lesz, az biztos. 

17. Egy film, a kedvenc rendeződtől:
Éjsötét árnyék, Tim Burton. Nem mondanám, hogy rendezőfüggő vagyok, de őt nagyon szeretem, a bejáratott színész gárdájával együtt. 

18. Egy film, amit sosem néznél meg:
Konkrétat nem tudok mondani, de több holokauszt filmet nem nézek. Illetve utálom az ilyen nyálas love-sztorikat.

19. A legjobb barátod kedvenc filmje
Nem tudom megnevezni a legjobb barátomat, ez van. 

20. Egy film a kedvenc műfajodból:
Fantasy - A Gyűrűk Ura így ezredjére is megemlítem

21. Egy film, amit gyerekkorodba szerettél:
Kiskoromban rajzfilmeket néztem, vagy semmit. Akkor annyira nem voltam filmes, most meg nagyon. 

22. Egy sorozat, amit ki nem állhatsz:
Violetta, ha sorozatnak meri nevezni magát. Rosszul vagyok tőle.

23. Egy film, egy olyan szereplésével, akit utálsz:
Mortdecai - Gwyneth Paltrow. Illetve még a Vasember, és ott is ott van, de a film nagyon jó. Igazán kereshettek volna mást :D 

24. Egy film, a keresztneved első betűjével:
Nem tudok filmet Á-val. Most nem fog eszembe jutni :D ez az átka, ha á-val kezdődik a neved, sosem tudok vele semmit, pedig már többször is voltam ilyen helyzetben. 

25. Egy sorozat, amit többször is végignéztél:
Ilyen nincs.

26. Egy film, ami megrendített:
A zongorista. Mondom én, hogy megragadt. 

27. Egy film, amitől jobb kedved lesz:
Bármi, amit szeretek. 

28. Egy sorozat/film, amit ajánlottál és megszerettettél legalább 1 emberrel:
Edge of tomorrow (nem tudom a magyar címét). A fél osztályom megszerette, amikor megnéztük.

29. Egy film csak úgy:
Cry-Baby. Csak úgy, mert vicces.

30. Egy másik kedvenc filmed:
Bosszúállók. Marvel rajongó is vagyok, ha már itt tartunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése