2015. augusztus 11., kedd

This or That Summer Tag

Elhoztam nektek az első Tag-et, lehet hogy lesz több is, de nem ígérek semmi sem, mert az ígéreteimmel egy padlást is meg lehetne tölteni, sőt még a ház is összeomlana, de most nem ez a lényeg. Lehet hogy ezzel a tag-el egy kicsit elvagyok késve, hiszen gyakorlatilag mindjárt vége van a nyárnak, de a blog tegnap nyitott meg a kapuit, így ehhez számítva nem vagyok elkésve. Na ezt megint jól megmagyaráztam. na mindegy. Jó szórakozást a tag-hez. Ha van kedvetek, akkor ti is töltsétek ki, és küldjétek el hozzászólásban, vagy ha van blogod, akkor nyugodtan rakjátok ki oda is, csak akkor kérlek írjátok meg, hogy innen vettétek az ötletet. Én speciell erről az oldalról szereztem: Summer Tag. Lehet hogy YouTube tag, de ugyanúgy meglehet csinálni blogon is.




1. Óceán/tó vagy medennce
Óceán. ♥ Sokkal nagyobb mint a medence, szabadon lehet benne úszni, és még nagyobbat lehet hülyéskedni a haverokkal.


2. Tengerparti nyaralás vagy vadonban túrázás
Inkább a tengerparti nyaralás, mert oda mindig is el akartam jutni (mert hogy még nem voltam), túrázni meg itthon is tudok, igaz hogy azt is szívesen elfogadnám, ha lenne rá lehetőség. Mindig is vonzott a "vadon", de azért nem fogok teliholdkor a holdra vonyítani. (Én és a hülye humorom.)


3. Dinnye vagy Eper
Dinnye. ♥ Imádom, még akkor is, hogy ha csupa ragacs leszek tőle.


4. Bikini vagy egyrészes
Bikini. Az egyrészesben jobban látszik a nagy hasam. ☻


5. Limonádé vagy jeges tea
Jeges tea. A limonádé nekem túl citromos, na megint bemutattam magam. A lényeg az, hogy nem annyira vagyok oda a citromért.


6. Hotdog/Grillezés vagy tűznél sütögetés
Tűznél sütögetés. Mi sem jobb, mint hogy a barátaiddal vagy/és a rokonaiddal kint sütögettek, ugratjátok egymást, szól a zene, az ég lassan besötétedik és a végére már mindenki olyan fáradt lesz, hogy már az se számít hogy elégettétek a húst.


7. Kalap vagy napszemüveg
Kalap. Bár azt se szoktam hordani, de inkább az, mert szemüveges vagyok, és elég nehéz úgy megoldani a napszemcsit.


8. Leengedett ablak, vagy felhúzott
Mikor hogy, de nagyobb előnyben részesítem a felhúzott ablakot, tekintve, hogy könnyen megfázok.


9. Barnító krém, vagy fényvédő/naptej
Naptej. Nincs fehér bőröm, de félek a bőrráktól, ezért inkább használok azt. mint hogy leégjek. Egyébként se olyan nagy vágyam, hogy csokibarna legyek.


10. Baseball játék, vagy koncert
Koncert. Baseball-t nem ismerem annyira, így csak unatkoznék.


11. Fagyi, vagy jégkrém
Fagyi, és abból is a kedvencem a Hupikék Törpikés. ♥


12. Tűzijáték, vagy szentjánosbogár
Szentjánosbogár. Még sose láttam, így inkább azt nézném meg, mint egy tűzijátékot, amit egyébként állatbaráti szempontból nem szeretek.


13. Paupcsban, vagy mezítláb
Mezítláb. ☻ A nyárnak ezt a részét szeretem a legjobban.


14. Vízi lufi, vagy vízipisztoly
Vízi lufi. Csak egy bajom van vele: sose tudom rendesen megtölteni, és megkötni.



Remélem tetszett ez a bejegyzés, szívesen várom a kommentjeiteket, hiszen számít a ti véleményetek.

2 megjegyzés: